eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - telefon w sieci PlusGSM › Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "pio" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Date: Wed, 3 Apr 2002 22:34:26 +0200
    Organization: Carolina Car Company
    Lines: 45
    Message-ID: <a8fleu$2nkv$1@pingwin.acn.pl>
    References: <a8ekvl$kaj$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "pio" <k...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.135.130.113
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1017862431 89759 10.135.130.113 (3 Apr 2002 19:33:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2002 19:33:51 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:89106
    [ ukryj nagłówki ]

    niestety nie jest to wina telefonu a sieci. Tak.
    Plus z tego co wiem niestety nie pozwala odpocząć baterii w trakcie
    czuwania, często żąda (zbyt często) komunikacji ze stacjami bazowymi a do
    tego nie ma dostatecznego zmniejszenia mocy na prośbę telefonu.
    Sprawdź to z fachowcem za pomocą Netmonitora w NOKII (jakiejkolwiek) jak
    daleko jest stacja bazowa i z jaką mocą pracuje wtedy telefon.

    Niestety prawo nic ci w tym nie pomoże - zmień sieć. Masz jeszcze dwie do
    wyboru.

    Użytkownik "KitE" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a8ekvl$kaj$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Przed swietami (w srode) nabylem w salonie PlusGSM jeden z promocyjnych
    > zestawow (telefon + aktywacja z cyrografem na 24 m-ce). Po pierwszym dniu
    > uzytkowania okazalo sie, ze parametry tego telefonu znacznie odbiegaja od
    > podanych w specyfikacji (czas czuwania wynosi 70 zamiast 300 godzin).
    > Uprzejmi panowie i mile panie z infolinii PlusGSM wymyslaja mnostwo
    > mozliwosci (ze, tak zawsze jest na poczatku, ze mam wlaczone wszystkie
    > "pradozerne" opcje, ze sepsulem sobie baterie, itd., wlacznie z
    propozycjami
    > wielokrotnego forowania baterii, ktorej normalnie nie trzeba formowac)
    > Bateria ta dziala normalnie z telefonami np kupionymi w Szwecji. Nie jest
    to
    > odosobniony przypadek, gdyz podobny efekt wystepuje we wszystkich (znanych
    > mi) przypadkach uzytkowania telefonu z ostatniej promocji PlusGSM.
    > Telefony posiadajace podobna wade bez problemu wymieniano na nowe u innych
    > operatorow (poza granicami naszego kraju)
    > Denerwuje mnie fakt, iz na dzien dzisiejszy zamias przepraszac i
    > przynajmniej obiecywac szybka naprawe/wymiane aparatu, robi sie ze mnie
    > kretyna, ktory zaraz po zakupie "zepsul" sobie baterie i zamiast kupic
    nowa
    > niepotrzebnie zajmuje linie informacyjna.
    > Oczywiste jest, ze nalezy oddac telefon do serwisu. Chcialbym jednak
    > zapytac, czy w zwiazku z wada wykryta wlasciwie juz w dniu zakupu oraz
    duza
    > skala problemu, nie przysluguja mi dodatkowe prawa pozwalajace ominac
    dlugi
    > proces oczekiwania na decyzje laskawych serwisantow PlusGSM. Dziekuje za
    > wszelkie porady. Zycze milego dnia.
    > KitE
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.04.02 06:43 KitE
  • 04.04.02 14:14 !!!
  • 04.04.02 08:18 Szyna

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1