  • Data: 2009-04-27 08:19:36
    Temat: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gt3p9s$d1p$1@news.onet.pl...

    > Ale kto ma decydować, czy jest to oczywisty przypadek? Skoro nie sąd,
    > to...?

    A kto mówi że nie sąd?
    Przecież jasne jest, że jak sprzedawca nie ma zamiaru wykonać nałożonego na
    niego ustawą obowiązku, to bez sądu się nie obędzie.

    Pisałem tylko o defaultowych założeniach - jak się kupujący nie godzi na
    odrzucenie reklamacji to oznacza że należy mu wypłacić kasę (albo sprawę do
    sądu kierować).