  • Data: 2005-01-19 12:42:28
    Temat: Re: Grupy roszczeniowe
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    raddud wrote:
    > Witam,
    >
    > udało mi się paść ofiarą spółdzielni mieszkaniowej. Nie ja pierwszy i nie
    > ostatni... ale chyba mam dosyć sytuacji w jakiej się znajduję i w jakiej mogą
    > się znaleźć inni ludzie. dlatego chciałbym się dowiedzieć czy są tu osoby
    > chętne do współpracy nad obywatelskim projektem ustawy mającym na celu
    > przesunięcie nabywcy mieszkania od spółdzielni bądź developera do I grupy
    > roszczeniowej w przypadku upadłości.
    >
    > Nie jest dobrze, że ten który płaci często oszczędności całego życia nie ma
> [...]
    Pomysł jest ze wszech miar słuszny. Spółdzielczość, szczególnie
    mieszkaniowa, od lat jest w Polsce fikcją i masz rację, problem dotyczy
    bardzo wielu osób.

    Jednak z uwagi na fakt, że nawet się nie podpisałeś, mogę jedynie
    zasugerować - tak słusznym pomysłem, całkowicie anonimowo, możesz bez
    trudu zainteresować polityków.

    Pozdrawiam,
    --
    MArta