  • Data: 2002-05-08 07:05:25
    Temat: Re: Grill w ogrodku
    Od: Bastek <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    "Anyia" <a...@p...onet.pl> wrote in
    news:abaggp$2ic$1@news.tpi.pl:

    > Moze z drugiej strony:
    > wczoraj w ciagu dnia moi sasiedzi w bloku, pietro pode mna puscili
    > muzyke w ciagu dnia tak glosno, ze obudzili mi dziecko.
    > Poprosilam ich aby sluchali ciszej, posluchali, ale zaczeli palic
    > papierosy przez okno, co spowodowalo, ze przez ponad dwie godziny przy
    > temp. zewnetrznej musialam siedziec w domu z zamknietymi oknami
    > (niestety nie moglam wtedy wyjsc z domu).
    >
    > Rozumiesz o co chodzi, czy mamy Ci usadowic sie pod oknami z muzyka
    > disco-polo akurat w momencie jak np. Twoja Przyszla Zona po trzech
> [...]

    To troche nie tak... Sam mam dwoje dzieci i mialem w zyciu roznych
    sasiadow. Nie chce nikomu w niczym przeszkadzac ani nikomu niczego
    narzucac. Pytalem o grill, poniewaz wybralem mieszkanie na parterze wlasnie
    ze wzgledu na ogrodek a teraz sasiedzi z pietra (+1 sasiad z ogrodkiem)
    przeglosowali tych z parteru. Nie jestem pewien, czy chodzi o dym, bo
    miejsce, w ktorym mozna grillowac jest moze 5 metrow dalej od okien ale z
    drugiej strony budynku. Moje pytanie dotyczylo wykladni prawnej. Otoz czy
    wspolnota moze podejmowac uchwaly w takich kwestiach? Gdzie jest granica
    wolnosci osobostej i zaczyna sie wspolnota?

    --
    sebastian. poznan.
    gg# 1921685