  • Data: 2006-10-26 14:43:34
    Temat: Re: Forum Prawników - www.advokat.com.pl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Nysztal" <l...@s...net> napisał w wiadomości
    news:ehphrp$5h6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Od dawna stoję na stanowisku, że nie jestem w stanie brać udziału w dyskusjach
    na wszystkich istniejących formach na świecie. Skoncentrowałem się na kilku
    grupach dyskusyjnych, bo przede wszystkim uważam, ze p oto wymyślono grupy, by
    dyskutować. osobiście nie widzę żadnego sensu w tworzeniu dodatkowych surogatów
    w postaci jakiś tam grup. Nie wspomnę o tym, że od czasu do czasu dowiaduję się,
    że po prostu do takich serwisów importuje się posty z tej grupy. A dowiaduję
    się, jak czasem ktoś się do mnie na priv zwróci i powołuje na to, ze brałem
    udział w dyskusji na jakimś tam egzotycznym dla mnie forum.

    A może byście z kolegą bodaj Radkiem pomyśleli o przejściu na to forum? W
    większym tłoku większa przyjemność dyskutowania.