  • Data: 2024-03-26 11:49:27
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-26, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Proste prawo do cytatu.

    Nie ma czegoś takiego. Utwór może być cytowany jako cześć omówienia bądź
    analizy krytycznej. Innych wyjątków nie ma.

    > Kim niby są inni użytkownicy internetu jak nie kolegami?

    Zakres związków osobistych definiuje Ustawa o PA. To są np. rodzina,
    koledzy z którymi utrzymujesz jakieś rzeczywiste stosunki towarzyskie.
    Słowem jest to grupa ograniczona. Samo upublicznienie utworu, czyli
    udostępnienie go potencjalnie nieograniczonej grupie osób sprawia to, że
    jesteś prawnie w głębokiej kupie.

    --
    Marcin