    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmy online
    Date: Mon, 25 Mar 2024 19:35:05 +0100

    > Jeśli oglądasz w serwisie, który po prostu wyświetla ten film, to nie
    > Twoja sprawa, kto za to płaci. najczęściej to jest opłacane z reklam,
    > które są Ci prezentowane.
    >
    > Problemy były wówczas, gdy serwisy z jednej strony pozwalały na
    > ściągnięcie filmiku, a z drugiej stronie wykorzystywały Twoją maszynę
    > do udostępniania. Tak w uproszczeniu działał przykładowo eMule. Tu
    > oglądać mogłeś, ale już naruszałeś prawo udostępniając.

    Nie ma żadnych reklam, Nie ma możliwości udostępniania bo nie to komp a
    satelitarny tuner TV. I nie w tym rzecz bo i na kompie można oglądać bez
    reklam,  a w legalności całego interesu. Bo jakoś nie dociera dla mnie
    że np Netflix który jest dość ograniczonym medium a każe sobie płacić
    abonament, podobnie CDA, a tu w innych serwisach za darmo jest
    praktycznie wszystko od kinowych hitów do kina kategorii 4. Można
    powiedzieć że frajerzy ci co za to płacą?