eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFelerna kanapa › Re: Felerna kanapa
  • Data: 2004-12-10 07:30:41
    Temat: Re: Felerna kanapa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <cpanqu$bso$1@nemesis.news.tpi.pl>, krzjan11 wrote:
    > Mam następujący problem i nie wiem co zrobić. Kupiłem kanapę, w domu po
    > wniesieniu okazało się ze znacznie rózni sie ona od tej wystawionej w
    > sklepie. Nie jest to kwestia koloru ale wykonania, bardzo niedbale
    > zszyta i niedolkanie zrobiona, niesymetryczna(!). Nie jestem jakos
    > bardzo wymagajacy ale czego stakiego naprawde nie moge zaakceptowac,
    > szczegolnie ze nie byla to zadna promocja i sama kanapa nie byla tania.
    > Jutro ide do sklepu żądac wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy. Wpadlo
    > mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
    > salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i

    Jeśli ma wady które są wadami w ogólnym rozumieniu tego słowa (niechlujne
    wykonanie np.) to wystarczyć powinna kanapa, ale zdjęcia tez nie
    zaswzkodzą.

    > musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
    > niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
    > robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.

    No to wal śmiało. A jak chcesz wiedziec jak skutecznie reklamować, to
    poczytaj archiwum tej grupy, grupy pl.misc.konsumenci lub strony
    www.federacja-konsumentow.org.pl. To co cię interesuje to sie nazywa
    "niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
    transportu (co może być przy kanapie istotne).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1