  • Data: 2003-10-21 12:28:18
    Temat: Re: Dziwne wymagania US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Oct 2003, Piotr wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > On Sat, 18 Oct 2003, Piotr wrote:
    [...]
    >+ > >+ mam problem z postępowanie z pracownikami Urzędu
    >+ > >+ Skarbowego. Firma, której
    >+ > >+ jestem współwłaścicielem - ale od roku - jest
    >+ > >+ kontrolowana za okres sprzed dwóch lat.
    >+ >
    >+ > A oświeć nas co to za firma.
    >+ > Bo jak dla mnie przy niektórych formach DG (S.C. dajmy na to
    >+ > dla przykładu) panie mogą mieć rację (bo to "inna" firma).
    [...]
    >+ Jest to spółka cywilna.

    No to NIE JESTEŚ wspólnikiem "tamtej" firmy, bo S.C.
    to tylko umowa cywilna - a ty *tamtej* umowy nie podpisywałeś.
    Prawda ?
    Skąd wziąłeś pomysł że "odpowiadasz za stare długi" ?
    Czy postępowanie dotyczy VAT (tu może być zamieszanie), czy
    dochodowego (tu jest ewidentny rodział, MSZ) ?
    Na to na co się łapiesz jako strona, to nabycie "środków
    trwałych które były używane w DG w trakcie powstania
    zobowiązania podatkowego". Ale przyznam że wątpię żeby
    istniało uprawnienie w myśl którego nabywca np. samochodu
    "używanego od firmy" mógł z tego tytułu brać udział
    w postępowaniu skarbowym wobec firmy...
    Krótko mówiąc - panie wcale tak mało zorientowane chyba
    nie są :) Weź pełnomocnictwo... i raczej pilnuj żeby
    ew. długi nie "przewędrowały" bliżej ciebie :)

    pozdrowienia, Gotfryd