  • Data: 2003-06-10 00:53:15
    Temat: Re: Dzieci na drodze - kogo prosić o "bumpę" (próg na drodze)
    Od: maHo <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 Jun 2003 18:13:57 +0200, A.Kaniewski wrote:

    > Witam.
    >
    > Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć do kogo należy się zwrócić o
    > zainstalowanie progu na drodze osiedlowej (tzw. "bumpy")? Chciałbym coś
    > zrobić zanim jeszcze nikt nie zginął - pisk opon słychać praktycznie
    > codziennie, tylko tyle mamy tych urzędów, że już nie wiem, który się
    > tym zajmie.
    jeżeli chodzi o piski opon, to czasami takie progi przynoszą wręcz
    odwrotne efekty.

    znam osiedle, gdzie założono progi(dość gęsto) ponieważ non stop z piskiem
    opon jeżdżono. po założeniu progów, ilość pisków zwiększyła się
    dwukrotnie, ponieważ samochodzy hamowały(z piskiem, a jakże!) przed
    progiem, i zaraz za progiem musiały nadrobić straconą prędkość, więc pisk.
    następny próg itd....

    pozdrav

    maHo
    --