  • Data: 2003-06-10 06:28:45
    Temat: Re: Dzieci na drodze - kogo prosić o "bumpę" (próg na drodze)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > Z tego co piszesz wynika, że Ci "sportowcy" są z osiedla.
    > Nie rozumiem jaki więc problem, zebrać trójkę rodzicielską,
    > pójść do konkretnych typów i im wytłumaczyć, że swoją brawurą
    > zagrażają życiu dzieci. Myślę, że nawet oni zrozumieją.

    Areczku, obudziełes po 20 latkach głębokiego snu?
    Trójke rodzicielską? Wytłumaczyć?
    Chłopcy się zawstydzą, przeprosza i więcej nie będą?
    Pospuszczają łyse łby i beda sie odtąd turlać 15 na d\godzinę i
    przepiszczac staruszki na pasach?
    Może nawet pozalepiaja te dziury w tłumikach?

    Słodkie, doprawdy słodkie. Jak na przedszkolaka ale nie na dorosłego
    faceta...

    > A jak nie to na policję - o ile się nie mylę w naszym kodeksie
    > jest konkretna kara za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym.

    Spróbuj... chętnie popatrze jak zmusisz policje do interwencji skoro
    "jeszcze nikogo nie potrącili".

    Nie mówiąc juz o tym że "spowodowac zagrożenie w ruchu lądowym" to by
    mogli gdyby na środku jezdni wykopali rów a nie kiedy przekraczają prędkość.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl