  • Data: 2023-02-21 19:31:41
    Temat: Re: Druki i klauzula RODO
    Od: Jacek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 18:50:07 +0100, użytkownik Hedvika Blazkova
    napisał:

    > Chodzi mi o tożsamość. Co to jest tożsamość ? Jakie to dane ?
    > Najczęściej widzę, że to firma jest administratorem. Czy firma może mieć
    > tożsamość ?

    Tożsamość bym ujął jako podanie na tyle wystarczającej informacji o sobie
    (zarówno osobie fizycznej jak im prawnej) by umożliwić ścisłą
    identyfikację. Czyli nazwy, adresu, numerów identyfikacji podatkowej,
    administracyjnej czy gospodarczej itd. Firma jak najbardziej może mieć
    tożsamość. I nie robi się spacji między końcem zdania a pytajnikiem, tak
    jak nie robi się jej między końcem zdania a kropką.

    --
    Jacek