  • Data: 2006-10-03 19:35:23
    Temat: Re: Dostałem zdjęcie ....
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w poniedziałek do firmy przyszło zdjęcie.... z fotoradaru.
    >
    > i tera zmam pytanie:
    > jeśli firma odpowie ze nie wie kto jest na zdjęciu to co sie dzieje dalej?

    Firma płaci, bo na nią jest auto zarejestrowane.

    > jeśli wskaże mnie, ja nie zgodze się z wymiarem kary to co dalej?

    Sont

    > czy mozna jakoś wpłynąć na zmniejszenie kary?

    Na przyszłość dwie rady:
    1. Na nr rejestracyjny naklej przy użyciu kropelki liścia, co by jakiejś
    cyferki nie dało się odczytać
    2. Nalepkę na szybę z nr rejestracyjnym naklej w takim miejscu, aby
    wycieraczka w stanie spoczynku ją zasłaniała.

    +inż.prawa+