  • Data: 2024-03-15 17:04:01
    Temat: Re: Dobra zmiana 2 [nagi prokurator]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2024 o 16:14, J.F pisze:

    > A cholera wie, co było w tej kawie, czy w głowie.
    > Jakis narkotyk, czy mikroudar ... ale oczywiscie zwykłemu obywatelowi
    > to sąd nie uwierzy :-)

    No właśnie - ciekawe, że jak obywatelowi to nie wierzą, a jak kulson
    albo prokurator to można w chuja po całości lecieć. Zaczynam myśleć że
    ścięcie od czasu do czasu paru łbów pozytywnie wpływa na całokształt
    spraw w państwie:P Na razie jak pisałem w wersji light można by każdemu
    sędziemu, prokuratorowi czy kulsonowi raz na dekadę postawić zarzuty z
    dupy (dla ich dobra). Jak co piąty zostanie uznany za winnego bez
    żadnych podstaw to się trochę wrzasku podniesie;)

    > A w ogóle odprowadzili, czy sam wrócił, a oni potem żmudnie ustalali
    > kto to ... i trafili na immunitet ..

    A no tak - jeszcze prościej...

    > Ale ktos wydał decyzję o prywróceniu, więc jakas sprawa była, a nawet
    > dwie.

    Ale dyscyplinarna a nie karna.

    --
    Shrek