  • 1. Data: 2024-03-13 19:46:07
    Temat: Dobra zmiana 2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    A jednak chyba niewiele ale się zmienia.

    1- z-ca k.o.medianta wyleciała,
    2- bodnar oprotestował decyzję o przywróceniu prokuratora u którego 2,5
    promila spowodowało niepoczytalność.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-03-14 02:53:09
    Temat: Re: Dobra zmiana 2 [nagi prokurator]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > A jednak chyba niewiele ale się zmienia.
    >
    > 1- z-ca k.o.medianta wyleciała,
    > 2- bodnar oprotestował decyzję o przywróceniu prokuratora u którego
    > 2,5 promila spowodowało niepoczytalność.

    https://www.rp.pl/prawnicy/art39987221-nagi-prokurat
    or-wrocil-do-pracy-ale-jest-ruch-bodnara
    > Publikacja: 13.03.2024 14:25

    IMHO Niepoczytalności może/powinna zwalniać z odpowiedzialności za
    chodzenia nago pod aż takim wpływem ale nie za znalezienie się pod aż
    takim wpływem. Czy dojdziemy do tego że kierowcy pod dużym++ wpływem
    są bezkarni bo niepoczytalni o ile nie pili już za kółkiem?
    <ironia> Kierowca zostanie skazany jak wypije ale za mało? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2024-03-14 06:27:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 02:53, A. Filip pisze:

> [...]
    > takim wpływem. Czy dojdziemy do tego że kierowcy pod dużym++ wpływem
    > są bezkarni bo niepoczytalni o ile nie pili już za kółkiem?

    Nie są - niepoczytalność od alko inarko się nie liczy za
    niepoczytalność. No chyba że jesteś prokuratorem, kulsonem albo innym
    wojewodą.

  • 4. Data: 2024-03-14 08:54:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 06:27, Shrek pisze:

    > Nie są - niepoczytalność od alko inarko się nie liczy za
    > niepoczytalność. No chyba że jesteś prokuratorem, kulsonem albo innym
    > wojewodą.

    A jak trzy zespoły biegłych stwierdzą, że pił w chwili chwilowej
    niepoczytalności?

    Robert

  • 5. Data: 2024-03-14 13:25:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > A jak trzy zespoły biegłych stwierdzą, że pił w chwili chwilowej
    > niepoczytalności?

    To będzie trwały wkład Przemysława Wałęsy od pomroczności jasnej do
    rozwoju myśli prawnej RP3?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2024-03-14 16:23:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak trzy zespoły biegłych stwierdzą, że pił w chwili chwilowej
    > niepoczytalności?

    A na podstawie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-03-14 17:30:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2024 16:23:19 +0100, Shrek wrote:

    > A na podstawie?

    zeznan swiadków :-)

    A z braku swiadkow - zeznan samego prokuratora :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-03-14 18:26:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 17:30, J.F pisze:

    > A z braku swiadkow - zeznan samego prokuratora :-)

    Ale niepoczytalnego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-03-14 18:49:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2024 18:26:48 +0100, Shrek wrote:

    > Ale niepoczytalnego?

    w chwili zeznan poczytalnego :-)

    Zezna, ze poszedl trzeżwy do kawiarni na kawę, moze nawet rachunek
    ma, a potem stracił poczytalność i nie wie co dalej zamawiał.

    J.

  • 10. Data: 2024-03-14 19:13:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 18:49, J.F pisze:

    > w chwili zeznan poczytalnego :-)

    Ale w chili o której zeznawał niepoczytanlnego:P

    > Zezna, ze poszedl trzeżwy do kawiarni na kawę, moze nawet rachunek
    > ma, a potem stracił poczytalność i nie wie co dalej zamawiał.

    To chyba tak nie działa - panie ja ostatnie co pamiętam to byłem w domu
    a potem nagle policja mnie złapała jak kierowałem samochodem - musi być
    niepoczytalnie wódkę wypiłem:P

    A tak na poważnie jestem prawie pewny że tu inne lecenie w chuja zaszło
    - żadnej sprawy karnej nie było, bo nikt nic nie zgłosił, policjanci
    pana prokuratora do domu odprowadzili i tyle, a prokuratorzy przecież
    nie mają obowiązku czytać gazet a nawet jakby przeczytali to jak mieeli
    skojarzyć że to o kolegę co go zawiesili załazienie na golasa chodzi.
    Jednym słowem nikt nic nie wszczynał bo nikt nic nie wiaedział i sprawy
    nie było:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!