  • Data: 2012-04-24 13:08:48
    Temat: Re: Do kiedy sp. cyw. byla przedsiebiorca?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Apr 2012 15:31:09 +0200, Johnson wrote:

    > Zawsze tak było. Pracę magisterską z tego pisałem.

    Myślałem, że nie jesteś taki młody ;-)

    art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 23 grudnia 1988 r.:

    Podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą, zwanym dalej
    "przedsiębiorcą", może być osoba fizyczna, osoba prawna, a także
    *jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej*, utworzona
    zgodnie z przepisami prawa, jeżeli jej przedmiot działania obejmuje
    prowadzenie działalności gospodarczej.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org