  • Data: 2003-02-27 15:04:05
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E5E24E1.D00A409A@elita.pl...

    > A co powiesz na przysłany spam wyświetlający stronę, która wywołuje
    dialera?

    Podano tu parę sposobów na odfiltrowanie spamu. Najprostszy jest najtanszy -
    wlasny mózg, ktory mówi Ci "nie" gdy masz chętkę nacisnac na program "exe" z
    niewiadomego zródla

    > Myślisz, że wszyscy są tak przezorni, że uważają co robią, szczególnie
    > jeśli ich outlook czy inne tego typu gówno pracuje w tle?

    Mi wlasnie Outlook pracuje w tle i jak juz pisalem nie mam problemów z
    dialerami. Czy to moja wina, ze ktos nie jest, jak Ty to piszesz, przezorny?

    Pozdrawiam,
    MiC(as)