  • Data: 2003-02-27 15:54:22
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3l0n2$5fv$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Alek"

    > Przepraszam. Czy w kontekście wypowiedzi w tym wątku, chcesz mi
    powiedzieć,
    > że ofiara pułapki 0-700 złamała prawo?

    Kontekst jest taki: "Dlatego, że nie zna zawiłości współczesnej techniki
    telekomunikacyjnej? ". To twoje słowa. Mi chodziło o to, że nieznajmość
    zawiłości współczesnej techniki telekomunikacyjnej, nie jest
    usprawiedliwieniem, tak samo jak nieznajomość prawa nie jest
    usprawiedliwieniem.

    > Cały czas to robię.

    Tego nie rozumiem.

    > Ale widzę tylko, że najlepiej to nie mieć problemów.

    To najprostsze rozwiązanie, a jeszcze lepiej by było wiedzieć co się robi :)

    Alek