  • Data: 2010-11-10 07:41:46
    Temat: Re: Deweloper mnie oszukał
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > Ja się tak zastanawiam - kupił gość mieszkanie w bloku, który będzie
    > często podtapiany - i z postów wynika że tego był do początku świadomy.
    > Skoro będzie zalewać garaże, i to w stopniu mogącym spowodować uszkodzenie
    > samochodu, to i piwnice, jak są.
    > Jeżeli nie ma super izolacji (marne szanse) to będzie wilgoć podciągać w
    > gorę po ścianach. Na parterze mają szanse na grzyba.
    >
    > A jednak kolega kupił mieszkanie.
    >
    > Chyba że z tymi podtopieniami to dla wywołania współczucia, a co najwyżej
    > czasem deszczówka przesiąknie do garażu, bo drzwi uchylne (najtańsze, więc
> [...]

    Co Ty wymyślasz ?

    "W ubiegłym roku kupiłem mieszkanie wraz z miejscem garażowym nr 141, które
    miało być na pierwszym poziomie nad gruntem (mam to wpisane w umowie
    przedwstępnej). Deweloper jednak nie wybudował tego poziomu ponieważ zmienił
    plany budowy osiedla (będzie mniejsze) i proponuje mi w zamian miejsce pod
    poziomem gruntu."