  • Data: 2020-10-19 17:25:31
    Temat: Re: Czy to jest mowa nienawiści i dyskryminacja?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-19 o 15:01, Kviat pisze:
    > Manipulujesz. Wiem, że celowo, bo nie pasuje ci to do twojej koncepcji i
    > wpadasz w dysonans poznawczy.

    Odwracasz kota ogonem.
    To Ikieja pierwsza zarządziła poklepywanie pederastów po penisach ;-)
    I nie chodziło o równouprawnienie wszystkich tylko o wywyższanie LPGTQ+
    To jest faszystowska metoda manipulacji.

    Przykro mi że też stosujesz taką metodę.
    "też bym chciał coś mieć. Więc stwierdzam że posiadanie tego to
    podstawowa wolność obywatelska. jeśli tego nie mam to jestem
    dyskryminiwany i czuję się ŹLE"

    > Polityka antydyskryminacyjna, to nie to samo co gloryfikacja.

    Ja też nie mogę wyjść za faceta. Jestem dyskryminowany?

    > Pokaż mi ten polski porządek prawny, który pozwala na dyskryminację
    > kogoś w miejscu pracy.

    No właśnie nie pozwala. Wbrew Twojemu widzimisię.

    Dlatego sąd wydał wyrok jaki wydał gdyż zauważył dyskryminację osoby
    wierzącej.

    > Oczywiście. Dlatego tego gościa zwolnili.
    > Art.11 (3)

    Faszystowski manipulant ;-)

    > Chcesz powiedzieć, że mu wiara nie pozwala niedyskryminować innych ludzi?
    > Niekrzywdzenie ludzi jest sprzeczne z jego wiarą... nonono... ciekawych
    > rzeczy można się dowiedzieć o waszej wierze czytając grupy dyskusyjne.

    Faszystowski manipulant ;-)

    Wiara nie pozwoliła mu wziąć udziału w działaniach z nią niezgodnych.
    O nic nie zrobił. Wyraził swój sprzeciw cytując Biblię.

    Jak na razie Biblia nie jest zakazana jako dzieło homofobiczne.
    Wolno ją czytać cytować i się nią kierować w życiu

    Pogódź się z tym.

    Jeśli nawet zgodzimy się że to dla kogoś kontrowersyjny temat to jest to
    tylko wyrażenie swojego zdania.

    A to jest podstawą demokratycznej wolności słowa.

    Gdyby pobił pedała to poszedły do pierdla

    Że przemoc psychiczna? Codziennie ludzie jej doświadczają. Np. w miejscu
    pracy.

    Trzeba protestować przeciwko głupim poleceniom niekompetentnych
    przełożonych które przeszkadzają tylko w wydajnej i spokojnej pracy
    fachowcom którzy żeby zjedli na swoim rzemiośle przez 20 lat.
    (Sorry za osobistą refleksję)

    Większy byłby pożytek z takiej akcji niż codzienne bicie piany nad
    jakimiś postępowymi mądralami którym coś się należy.

    > Nie było takiej akcji. Zmyśliłeś ją i teraz dyskutujesz sam ze sobą.
    > Napisali, że nie akceptują dyskryminacji, a koleś sobie ubzdurał, że to
    > promocja homoseksualizmu. Tak jak ty.

    A teraz KŁAMIESZ

    Żegnam wylewnie