  • Data: 2020-10-20 21:59:11
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2020 o 18:19, J.F. pisze:

    > Wyobraz sobie, ze twoj pracodawca czy inna organizacja oglosila Miesiac
    > Dumy Kosciola Katolickiego i zachecala do podziekowania ksiezom z
    > macierzystych parafii :-P

    O czym ty bredzisz? Gdzie ty tu widzisz analogię? LGBT mają jakiś swój
    kościół z funkcjonariuszami?

    Ale odpowiem, skoro masz z tym problem i nie wiesz co trzeba zrobić.

    Albo bierzesz urlop, albo się zwalniasz z takiej roboty, albo olewasz i
    nie dziękujesz klechom, albo zgłaszasz gdzie trzeba czy od razu idziesz
    do sądu, że poczułeś się dyskryminowany. Dorosły, zdrowy psychicznie
    człowiek, ma wiele możliwości.
    A nie, że piszesz bzdury na forum firmy, w stylu:

    "biada katolowi, lepiej by mu było uwiązać kamień młyński u szyi i
    pogrążyć go w głębokościach morskich". A także: "Ktokolwiek obcuje z
    katolem, popełnia obrzydliwość. Będzie ukarany śmiercią, a jego krew
    spadnie na niego".

    i potem się głupio tłumaczysz, że przecież tak w jakiejś książce
    napisali i że to tylko cytat. To już cytować nie wolno?

    Koleś grozi śmiercią i jest zdziwiony, że nie wolno... Upośledzony?

    Twój przykład jest z dupy, bo firma nie zachęcała do podziękowań
    homoseksualistom, tylko zachęcała żeby innego człowieka traktować jak
    człowieka.
    Trzeba mieć nieźle narypane w głowie, żeby poczuć się tym urażonym.

    To w ogóle jest kuriozalne, że takie rzeczy trzeba dorosłym ludziom w
    zakładzie pracy tłumaczyć i prosić ich i zachęcać, żeby traktowali
    człowieka jak człowieka.

    > A jakbys uslyszal, ze popieranie Kosciola jest obowiazkiem kazdego z nas
    > ? :-P

    Nie bredź.
    Nikt go nie zmuszał do popierania jakiejś instytucji.

    Co złego widzisz w tym, żeby każdy człowiek miał obowiązek traktowania
    innego człowieka jak człowieka? Oj... zdaje mi się, że w tym kraju
    jeszcze jest taki obowiązek. Czy może już nie ma?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr