  • Data: 2020-10-19 20:22:59
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > Masz dziwne skojarzenia.

    > Kłamiesz.
    >
    > https://oko.press/ikea-zwolnila-za-slowa-o-zabijaniu
    -gejow-zbigniew-ziobro-i-piotr-duda-oburzeni-nie-zna
    ja-kodeksu-pracy/

    > ",,Tej reakcji nie umiem nazwać inaczej niż adekwatną" - pisze Grzegorz
    > Ilnicki, prawnik specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa pracy,
    > w szczególności dotyczących dyskryminacji i mobbingu. Poniżej jego
    > komentarz.(...)"
    >
    > https://oko.press/skandal-za-zgodne-z-kodeksem-pracy
    -zwolnienie-aktywnego-homofoba-nawet-dwa-lata-wiezie
    nia/

> [...]
    > poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery" - tak dokładnie
    > stanowi art. 18(3a) § 5 pkt 2 Kodeksu pracy.
    >
    > Gdyby te biblijne cytaty z postulatem śmierci za homoseksualizm
    > znalazły się na prywatnym profilu fejsbukowym, bez kontekstu
    > zawodowego, to można by ograniczyć się do ubolewania nad nimi. Skoro
    > pojawiły na na firmowym forum, to należało reagować. I tej reakcji nie
    > umiem nazwać inaczej niż adekwatną.
    >
    > I jeszcze na koniec, czy gdyby ów pracownik cytował nie Biblię, ale
    > Koran, to znalazłby na pewno tych samych obrońców z tą samą linią

    No to inaczej: Czy pracodawca (IKEA) miał prawo "wmuszać" w swoich
    pracowników promowanie LGBT? IMHO *NIE MIAŁ I NIE POWINIEN MIEĆ*
    To co zrobił pracownik nie byłoby usprawiedliwione (IMHO) bez
    nachalnej daleko idącej prowokacji ze strony pracodawcy (IKEA).

    "Kto sieje wiatr zbiera burze" - IKEA siała tak że tylko idiota by nie
    spodziewał się skutków także innych niż zamierzone.

    --
    A. Filip