  • Data: 2020-10-20 18:19:50
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f8de29a$0$11937$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 19.10.2020 o 20:22, A. Filip pisze:

    >Ale w związku z czym to napisałeś?
    >Przecież nie wmuszał żadnego promowania LGBT.

    >Pracodawca ma prawo i obowiązek wymagać od swoich pracowników
    >niedyskryminowania innych pracowników np. ze względu na orientację
    >seksualną. Tego wymaga Kodeks Pracy. Przypominanie o tym pracownikom
    >jest jak najbardziej słuszne, i jak się okazuje konieczne, bo wśród
    >pracowników również trafiają się homofoby i do tego motywowane
    >religijnie, co jest szczególnie groźne.

    Ale o ile pamietam, to ponoc zaczelo sie od jakiegos wewnetrznego
    maila zachecajacego do "otoczmy tych ludzi zrozumieniem i opieka".
    A on uzasadnil, ze wcale nie czuje potrzeby im pomagac, i to nie lezy
    w zakresie jego obowiazkow.
    A IKEA wlasnie oglosila Miesiac Dumy LGBT.

    Wyobraz sobie, ze twoj pracodawca czy inna organizacja oglosila
    Miesiac Dumy Kosciola Katolickiego i zachecala do podziekowania
    ksiezom z macierzystych parafii :-P

    https://www.money.pl/gospodarka/ikea-zwalnia-pracown
    ika-za-cytowanie-biblii-dotarlismy-do-pelnych-wpisow
    -z-wewnetrznego-forum-firmy-6397818732758657a.html
    ale tu akurat tego nie ma

    https://www.money.pl/gospodarka/mezczyzna-zwolniony-
    z-ikea-zabral-glos-szanuje-kazdego-czlowieka-6398286
    163822721a.html
    "Mój wpis był reakcją na indoktrynację, której jako pracownik byłem od
    lat poddawany w miejscu pracy. "

    Po czym ... IP nie znalazl nieprawidlowosci
    https://www.money.pl/gospodarka/zwolniony-pracownik-
    sieci-ikea-inspekcja-pracy-nie-wykryla-nieprawidlowo
    sci-6411426524579969a.html

    a prokurator znalazl
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1479627,ikea-lg
    bt-biblia-zarzuty.html

    "Wtedy IKEA ogłosiła jeden z dni "dniem solidarności z osobami
    wykluczonymi z LGBT". "Mężczyzna wziął tego dnia urlop na żądanie, by
    nie uczestniczyć w wydarzeniu, które uważał za sprzeczne ze swoim
    sumieniem i przekonaniami religijnymi" - tłumaczył prokurator.

    "Kiedy w firmowym intranecie ukazał się artykuł +Włączanie LGBT+ jest
    obowiązkiem każdego z nas+, pokrzywdzony zareagował napisaniem
    komentarza, na który składały się dwa cytaty z Biblii. Mówiły o tym,
    że +biada temu, przez którego przychodzą zgorszenia+ i że +ktokolwiek
    obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia
    obrzydliwość+" - podał."

    A jakbys uslyszal, ze popieranie Kosciola jest obowiazkiem kazdego z
    nas ? :-P

    No i ciekawe jak tam sprawy w sadzie.

    J.