  • Data: 2006-03-07 12:05:44
    Temat: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtedy spokojnie kontynuuję swój manewr , a potem natychmiast, jak mogę,
    > zjeżdżam na prawo. I nie roie z tego powodu lamentu, ze ktoś na mnie
    > mrugał.

    No to sie zgadzamy, tyle, że mnie po prostu tacy goście lekko irytują.
    Oczywiście odróżniam karetkę pogotowia od gości, którym sie po prostu
    spieszy. Dla karetki robię wszystko, żeby bezpiecznie zrobic jej miejsce
    nawetł łamiąc przy okazji ten, czy inny przepis (np przyspieszając do 160).
    Dla spieszacego się borowika nie zrobię NIC ponad to, co muszę.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"