  • Data: 2006-03-08 12:31:37
    Temat: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape <a...@n...poczta.fm> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > > > doczytaj art. 24, ust. 10 pord
    > >
    > > A co niby ma z niego wynikać?
    > > Uchyla art 16?
    >
    > a niby to dlaczego mialby go uchylac?

    Krótko i po raz ostatni.
    1. Z dopuszczalnosci wyprzedzania od prawej, nie wynika, ze wolno jechac
    ciągle lewym pasem, "bo przeciez mogą mnie od prawej wyprzedzac". Zatem art
    24 nijak się ma do moich uwag, na temat obowiązku zjeżdzania na prawą stronę
    i ustepowania jadącym szybciej - patrz nizej
    2. (tutaj, bo nie chce mi się w dwóch miejscach odpowiadac) - na gierkówce,
    poza obszarem zabudowanym, prawie wogóle ne ma miejsc, gdzi można wyprzedzać
    od prawej. Chuyba, ze mówimy o innych gierkówkach - ja mam na myśli drogę
    Warszawa - Katowice.
    3. W sprawie istotne było pytanie z topicu. I na tak zadane pytanie
    odpowiedziałem, inne okoliczności, jak np. to,ze to było na skrzyżowaniu
    itd, pojawiły się później. Zresztą podejrzanie, bo całkiem bez sensu staje
    sie w tym momencie pytanie o ustępowane - jak można zastanawiać sie nad
    ustąpieniem, skoro nie mozna ustąpic bo prawy pas zablokowany?
    Moim zdaniem autor wątku się rozczulił nad sobą, że na niego mrugali, jak on
    sobie lewym pasem jechał, a potem dodał szczegóły, które miały jedgo jazdę
    lewa stroną uzasadnic, tyle że te szczegóły nie zgadzają się (jw.)z wstepnym
    zagadnieniem.
    4. Kwestia świateł czerownych niebieskich, na zderzaku itp. mnie nie
    interesuje w całej sprawie, nie je dotyczyło topicowe pytanie, powodzenia w
    skarżeniu borowików, ze z kolegą ktoś widział jak jechali na neprawidlowych
    światłach.

    Tyle

    EOT

    --