  • Data: 2022-06-25 00:55:52
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czekaj czekaj ... bo jesli Ty wiesz, to "wszyscy wiedzą" i ma jakis
    > sens ukrywanie.
    >
    > A obiekty naprawde tajne moze i pozostaly tajne ..

    Pomijając już, że jeśliby jakieś wrogie służby chciały taki obiekt
    sfotografować, to znajdą 100 lepszych sposób, niż korzystanie z pomocy
    pajaców. Czepianie się takich osób to właśnie jak oznaczanie obiektu na
    mapie. Natomiast może też chodzić o jakiś potencjalnych domowych
    terorystów, ale wtedy to wystarczyłoby ich spisać i tyle.

    --
    Marcin