  • Data: 2009-11-16 09:14:49
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    Zadziwiasz mnie. W niektórych wątkach piszesz z sensem, a w innych z
    uporem maniaka albo rżnąc głupa manipulujesz, albo tylko wprost nie
    zauważasz oczywistości. Nie wiem, które z powyższych zachodzi w tym
    przypadku, ale ostatni raz spróbuję:

    > Domaga. Patrz początek wątku - domagali się, żeby korzystać tylko z ich
    > produktów.

    Nie. nikt się nie domagał. Możesz obejrzeć film nic nie jedząc/nie
    wnosząc. Czyli nieprawdą jest jakoby ktoś sie domagała/zmuszał.

    Napiszę więcej, - odnosząc sie zarazem do mitycznych regulaminów i umów.
    Gdzie macie napisane, że kino sprzedaje wam usługę film+konsumpcja?
    Podstawa prawna? Regulamin? Treść umowy? Czy tylko Wam sie wydaje?

    > Ponownie - patrz początek wątku.

    No właśnie nikt nie żądał. Patrz i czytaj ze zrozumieniem.