  • Data: 2005-01-28 11:04:07
    Temat: Re: Czy moge odebrac samochod bez zaplaty za robote ?
    Od: "karrool" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps. Bo gdzies kiedys slyszalem, ze musza mi i tak wydac ten samochod bo
    jest
    > moja wlasnoscia itp. a ja nie zamierzam czekac 3 lat na zakonczenie
    > ewentualnych sporow sadowych. Nie mam tez do wylozenia kilku tysiecy zl za
    > naprawe.

    ponieważ ty nie masz pieniędzy to kto inny musi zapłacic za ciebie ?
    ponieważ ty nie masz czasu czekać to kto inny musi zaczekać a kasę wyłożyć z
    góry ?
    a kim ty jesteś żeby ci takie prezenty robić ?
    ew. ile chcesz za to zapłacić ?
    bo obcym to za darmo sie nie robi.
    zus i skarbowy nie zaczeka trzeba płacic od razu
    i nie interesuje ich że klient pusty w ryj.