  • Data: 2011-12-27 22:28:39
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.12.2011 20:36, zly pisze:

    > Srakie. A jak inaczej nazwiesz niepłącenie za towary/usługi?

    A jak ty inaczej nazwiesz otwieranie zamkniętych drzwi?

    > To ja pisałem, że normalne w biznesie jest niepłacenie swoich zobowiązań?

    "Normalne" w sensie, że się zdarza - także z przyczyn losowych, a nie z
    winy dłużnika. I każdy prowadzący działalność powinien mieć biznesplan
    uwzględniający pojedyncze takie przypadki.

    > Piszesz, że to normalne.

    Wyjdź i wróć jak nauczysz się czytać ze zrozumieniem tekstu.

    > A ilu klientom może wynajmować to samo mieszkanie?

    Opieranie całej działalności na wynajmie pojedynczego lokalu
    pojedynczemu klientowi z marginesem finansowego bezpieczeństwa na
    poziomie kilku miesięcy powinno skutkować zakazem prowadzenia
    działalności przez takiego delikwenta.

    > Dokłądnie ja tak sobie bzduram jaki ty. Nie pisałem o umowie, tylko o
    > kasie.

    Kasę dostanie. Prędzej czy później.

    > Jak napisałem niżej w przypadku umowy z bankiem nikt nikomu nic nie kraść

    Jak nie? Wyłudzasz od banku pieniądze nie mając zdolności kredytowej! Na
    to jest karny paragraf!

    > I tak sobie możemy w nieskończoność

    Póki nie nauczysz się czytać...

    > A klienci powinni płacić w terminie. To co ludzie powinni, a rzeczywistość
    > to dwie różne sprawy.

    Tylko zaleganie z płatnością może wynikać ze zdarzeń losowych, a
    biznesplan bez marginesu bezpieczeństwa to zwyczajna bezmyślność.

    > Widocznie coś w międzyczasie poszło nie tak. Nie każdy kto wynajmuje
    > mieszkanie musi być biznesmenem z MBA i prowadzić działalność. I zaręczam
    > ci, że tak nie jest. Uważasz, że wszyscy ci ludzie powinni przestać
    > wynajmować innym mieszkania, bo 'psują rynek'?

    Jak nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz.

    > Pfff... psuć rynek, dobre :)

    Pewnie, że psuje rynek, bo de facto zaniża ceny.