  • Data: 2011-12-28 15:13:00
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O tak, dlatego warto sobie nawzajem dopierdalać, żeby było jeszcze
    > bardziej hardcorowo :>
    > Chyba nigdy nie byłeś w naprawdę ciężkiej sytuacji, bo takie teksty walą
    > jedynie ludzie, którzy_poważne_problemy znają tylko z mediów i opowieści
    > znajomych.

    > Idiotyczne porównania. A jak nie masz pieniędzy na mieszkanie, to nie
    > mieszkasz? :>

    no mniej więcej.

    > Czytaj ze zrozumieniem. Otrzymał pomoc, ale fizycznie pieniądze będzie
    > miał dopiero w styczniu. I tylko o to mu chodzi, by właściciel poczekał
    > te pół miesiąca. Też nie cierpię dłużników-cwaniaczków, ale różne są w
    > życiu sytuacje.

    ale wynajmujący go nie zna. Nie ma zabezpieczenia kredytu jaki udziela.
    Może się zaraz okazać, że lokator za pół miesiąca czy miesiąc się zwinie
    i gość zostanie bez kasy za kolejny miesiąc. Czemu ma zadłużać
    mieszkanie/siebie dla lokatora ?

    Lokator będzie ścigany za prąd, gaz, elektryczność i czynsz ?

    Icek