    From: "sebjak79" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo
    Date: Fri, 31 Oct 2003 18:24:56 +0100
    Sender: s...@o...pl@staticline592.toya.net.pl

    Nie jestem pewien czy masz do końca rację. Mogę byćw błędzie, lecz wydaje mi
    się, iż klient kupując daną stronę WWW (wykonania) nabywa wszelkie prawa
    własności do niej co jest jednoznaczne, iż ma prawo zmienić lub usunąć z
    niej logo producenta (zwłaszcza prywatnego). Oczywiście wszystko zależy od
    umowy. Jeśli nie jest tam nic wspomniane o zostawieniu informacji producenta
    WWW a jedynie o przejęciu włsaności przez Klienta, sądzę, iż klient może
    usunąć logo.

    P.S. Mogę być w błędzie.