eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV? › Re: Czy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV?
  • Data: 2012-03-17 23:30:04
    Temat: Re: Czy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV?
    Od: "Vince" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo takie platformy łapia Jeleni to kazdy w tym kraju kto ma cztery
    > klepki wie .

    Tak. W dodatku wg. Art 23. pkt. 4 (który teoretycznie nadaje
    administratorowi takich danych dość szerokie pole działania), teoretycznie
    gdyby takie ogłoszenie pojawiło się tylko i wyłącznie w celu "zebrania
    danych osobowych potencjalnych klientów" to i tak byłoby to chyba legalne
    (przynajmniej tak mi się wydaje, co jest już głupotą do potęgi). No, ale z
    drugiej strony czy stałoby się coś, gdyby np. w polu "adres" zasłonić się
    Ustawą o Ochronie Danych Osobowych? Przecież w rozumieniu Kodeksu Pracy
    stosunek pomiędzy mną a pracodawcą w momencie składania podania nie jest
    jeszcze zawiązany, więc w tej sytuacji do momentu nawiązania umowy Kodeks
    Pracy chyba mnie w tej kwestii nie obowiązuje

    Pozdrawiam, M.