eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV? › Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
  • Data: 2012-03-20 12:58:02
    Temat: Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
    Od: "Vince" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >8

    > Nie zapominaj że nie jest potrzebna zgoda, jeśli przetwarzanie danych
    > wynika z ustawowego obowiązku.

    No, dobrze, ale jeśli z pracodawcą nie łączy minie jeszcze żadna umowa
    cywilnoprawna, więc z jakiej racji w tym przypadku miałby mnie (tudzież
    jego) obowiązywać Kodeks Pracy? Przykładowo w przypadku imowy o staż też
    Kodeks Pracy nie obowiązuje, ponieważ nie jest to umowa pomiędzy pracodawcą,
    a pracownikem, a starostwem powiatowym i stażystą (a co za tum idzie nie
    jest tutaj nawiązany stosunek pracy na zasadzie umowy o pracę, umowy
    zlecenia, etc.). Tym bardziej, że już po nawiązaniu "stosunku pracy" na
    umowę zlecenie właściwie wytyczne Kodeksu Pracy tez raczej nie mają
    zastosowania. Mam rozumieć, że w tym przypadku CV w rozumieniu Kodeksu Pracy
    miałoby mieć większą wagę prawną, niż umowa zlecenie?

    Pozdrawiam, M.