eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV? › Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
  • Data: 2012-03-20 18:51:27
    Temat: Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
    Od: "Vince" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytałeś czy pracodawca ma prawo żądać pewnych danych w procesie
    > rekrutacji, dostałeś odpowiedź popartą przepisami, które, jak dokładnie
    > przeczytasz, wcale nie mówią o wymaganiach dotyczących tylko ubiegających
    > się o pracę 'na umowę' lecz ogólniej - dotyczą wszystkich którzy ubiegają
    > się o zatrudnienie (bez względu na formę później łączących ich
    > tosunków) - w czym więc widzisz problem?
    > Przecież jego, jako prowadzącego rekrutację ten Kodeks Pracy obowiązuje,
    > Ty nie musisz się na nic godzić - nie ma przymusu ubiegania się o pracę.

    Rozumiem, rozumiem. Po prostu jednej rzeczy nie rozumiem. Dlaczego w takim
    razie obowiązuje mnie i Pracodawcę (potencjalnego) Kodeks Pracy jeśli
    dopiero się o nią ubiegam, zaś jeśli już ją dostałem i pracuję na umowę
    zlecenie (od której nota bene też podobno są odprowadzane ZUS`y i składki
    zdrowotne), pomimo wykonywania przeze mnie zlecenia na zasadzie umowy
    cywilno-oprawnej, z konkretną stawką godzinową ten sam kodeks już nie
    obowiązuje. Podobnie zresztą jak w przypadku odbywania staży. Głupoe to
    trochę i nie logiczne, bo ubieam się o pracę i niby Kodeksa Pracy miałby
    mnie obowiązywać. Dostanę pracę, ale na umowe zlecenie (z normalną stawką
    godzinową i odprowadzanymi składkami na ZUS), a Kodks Pracy już nie
    obowiązuje. Niemniej jednak dziękuję za pomoc i oczywiście wszystkie
    udzielone mi odpowiedzi.

    Pozdrawiam, M.