  • Data: 2003-12-12 18:33:52
    Temat: Re: Czy jest przepis ??
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0312121845110.-82492209@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl

    > Acha. Rozumiem że ze względu na nazwę grupy zostaliśmy
    > zobowiązani do posługiwania się "potocznymi nazwami" ?

    *Aha* . Źle rozumiesz. Nikt nikogo do niczego
    nie zobowiązuje.

    > Nowa wersja syndromu trawniczka ?? O-: !, do kolekcji :)

    Połóż sobie obok łóżka (trawniczek) będziesz miał miękko
    w nogi gdy będziesz boso chodził.

    > pozdrowienia, Gotfryd

    "Wsadź" to wreszcie *pod delimiter* i nie zmuszaj
    kogoś do zbędnych czynności. LOL , do wora :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."