  • Data: 2021-04-01 00:59:02
    Temat: Re: Co może się dziać
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-01 o 00:37, Uncle Pete pisze:
> [...]
    koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w
    -przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html

    > Pewnie, i jasnowidz jako główny ekspert. Aczkolwiek, kiedy patrzę na
    > tych klaunów w rządzie, może lepiej niech będzie jasnowidz...

    No popatrz...powiedział przed meczem dzisiejszym, że padnie jeden gol-z
    główki. Nie chciał powiedzieć nic więcej. Wiadomo dlaczego. No i ten
    jeden gol był tylko nie wiem czy z główki czy nie.
    Lubię czytać odczucia/przeczucia Jackowskiego. Mam dużo czasu, więc dużo
    czytam w internecie.

    --
    animka