  • Data: 2003-01-11 00:02:10
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Jan 2003 12:23:14 +0100,"Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>,
    napisał/a:

    > Całe szczęście rzuciła je w formie pytania a nie zdania oznajmującego...Ale
    > i tak zastanawiam się czy nie mógłbym się gdzieś z tym udać...

    Szuja to wszędzie będzie węszyła zarobek,co by tu gdzieś od kogoś
    wyciągnąć.

    Ludzie! Nie czytaliście obszernej publikacji w gazetach i stronach
    internetowych, na temat kanarów i instrukcji jak się ma pasażer zachować,co
    ma robić w przypadku napaści kanara.Nie wolno cwaniakom kanarom dawać w
    łapę pieniędzy,nie dawać w łapę swojego dokumentu,nie wysiadać z kanarem z
    autobusu,tylko niezwłocznie dzwonić po policję.Ponadto wydrukować ze strony
    ZTM-u i nosić przy sobie (w celu sprawdzenia kanara) numerów ukradzionych
    lub nieważnych blach.

    --
    Kaja