  • Data: 2004-04-01 00:22:48
    Temat: Re: Chce kupić używanego MS Office'a
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Bo wyczerpuje prawo. Ale instalując zawierasz nową umowę.
    > O prawo do używania. A tego ustawa nie zakazuje.

    Nabywając program nabywasz prawo do jego używania, toż to proste jak drut!

    > A jak tam pozew przeciwko Microsoftowi? Nadal nie doczkałem
    > się informacji na temat tego w którym sadzie sie toczy i jaki jeststan
    > sprawy. Czy wyznaczono termin rozprawy?

    Bo nie słuchałeś uważnie co pisałem :)

    > Owszem. Ale dopiero wtedy, gdy zostaną uznane przez sąd za niedozwolone.
    > Dopóki tego nie zrobi są jak najbardziej wiażące.

    Ależ to bzdura wierutna!
    One są niewiążące od samego zarania. Sąd to tylko potwierdza!
    Nie stają się niewiążące dopiero w momencie orzeczenia sądu - one
    takimi są od początku !

    > Bo mi kumple kibicują. Rozbawił ich dowcip o "oświadczeniu zniewolenia" i
    > cały czas dopominają się o nastepne.

    Ale sam go sobie wymyśliłeś bo ja nic nie pisałem o "oświadczeniu
    zniewolenia". Ale tak to jest jak się przekręca cudze słowa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info