eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCenzura poczty w pracy › Re: Cenzura poczty w pracy
  • Data: 2002-06-06 13:44:43
    Temat: Re: Cenzura poczty w pracy
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1. Nie istnieje w firmie dokument precyzujący
    > zasady korzystania z sieci internetowej.
    >
    > 2. Pracownicy nie zostali poinformowani
    > o istnieniu i prowadzeniu takiej kontroli.
    >
    Na moj gust, to powinno sie stosowac te same zwyczaje co do poczty
    papierowej.
    Jesli do FIRMY przychodzi przesylka na twoje nazwisko, to jest to przesylka
    dla firmy.
    I jako taka moze byc kontrolowana.
    Jesli chodzi o poczte wewnatrz firmy - to jak i obrot papierowymi
    dokumentami - moze byc kontrolowana.

    Nie do konca jasne jak to jest, jesli pracownik ma prywatna skrzynka
    pocztowa na onecie a do sciagania poczty uzywa sluzbowego Outlooka.
    IMHO nie powinen tego robic.
    Ale jesli robi - to przez analogie - jakby zlozyl dyspozycje na poczcie ze
    listy zamiast do domu kierowac do firmy.
    I wtedy pracodawca tez milby prawo kontrolowac...

    Ale to wszystko - tak se pisze... ;-)

    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1