  • Data: 2022-06-30 23:06:48
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 29 czerwca 2022 o 23:19:15 UTC+2 PlaMa napisał(a):
    > Cześć.
    >
    > Poszedłem do sklepu, podszedłem do półek, zauważyłem asortyment,
    > zainteresowała mnie cena, więc wziąłem kilka sztuk. Pani kasjerka
    > naliczyła mi jednak inną cenę za sztukę. No mój protest stwierdziła, że
    > wywiesiła już ceny "na jutro" i jest na nich małą czcionką napisana data
    > obowiązywania i powinienem się wczytywać.

    Ale kiedy protestowałeś?
    Przed zapłaceniem? Po?
    Trzeba było jutro przyjść ;>

    Ostatnio tak miałem w leclercu.
    Były trzy czy nawet 4 wywieszki z ceną tych samych krówek - a że kupowałem tylko te
    krówki (w biedronku przestali sprzedawać) to łatwo było zauważyć różnicę, ponad zł
    czyli ponad 10% więcej.
    I tylko na jednej wywieszce była ta nowa cena.
    Hmm, chyba żadnych dat nie było.
    A cwaniaczą, że tylko w punkcie obsługi się to załatwia - a tam kolejka, niezły plan
    mają łobuzy.