  • 1. Data: 2022-06-29 23:19:12
    Temat: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Poszedłem do sklepu, podszedłem do półek, zauważyłem asortyment,
    zainteresowała mnie cena, więc wziąłem kilka sztuk. Pani kasjerka
    naliczyła mi jednak inną cenę za sztukę. No mój protest stwierdziła, że
    wywiesiła już ceny "na jutro" i jest na nich małą czcionką napisana data
    obowiązywania i powinienem się wczytywać.

    Jak to się ma do "cena na metce obowiązuje" z KC?

  • 2. Data: 2022-06-29 23:55:03
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: n...@o...pl

    PlaMa <b...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wywiesiła już ceny "na jutro" i jest na nich małą czcionką napisana data
    > obowiązywania i powinienem się wczytywać.

    Byłop powiedzieć, że ty już "na jutro" kupiłeś ;)

  • 3. Data: 2022-06-30 13:38:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2022 o 23:19, PlaMa pisze:

    > Jak to się ma do "cena na metce obowiązuje" z KC?

    MA obowiązek sprzedać Ci po cenie z metek. Ale będziesz się z nią sądził?

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-06-30 17:57:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > MA obowiązek sprzedać Ci po cenie z metek. Ale będziesz się z nią sądził?

    Znam przypadek, gdy klientka kupiła kurtkę w sklepie za 1 zł.
    Co prawda, na etykiecie cena wynosiła 0 zł, ale po rozmowie z
    kierownikiem ustalono cenę 1 zł z powodów technicznych.
    Obyło się bez większych problemów.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 5. Data: 2022-06-30 19:07:33
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > MA obowiązek sprzedać Ci po cenie z metek. Ale będziesz się z nią sądził?

    Nawet jeśli jest tam data obowiązywania promocyjnej ceny?

  • 6. Data: 2022-06-30 19:35:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 19:07, PlaMa pisze:

    > Nawet jeśli jest tam data obowiązywania promocyjnej ceny?

    Skąd wiadomo, że ta data, to początek promocji? Natomiast tego typu
    oszustwa dość szybko zniechęcają klientów. Ja zaprzestałem robienia
    zakupów w ŻABKACH po tym, jak kilka razy okazało się, ze cena, to
    wówczas jak coś tam zrobię, a faktyczna jest malutkimi literkami obok.
    Przepychać mi się nie chce. po prostu unikam tej sieci i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-06-30 23:04:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 17:57, Wiesiaczek pisze:

    > Znam przypadek, gdy klientka kupiła kurtkę w sklepie za 1 zł.
    > Co prawda, na etykiecie cena wynosiła 0 zł, ale po rozmowie z
    > kierownikiem ustalono cenę 1 zł z powodów technicznych.
    > Obyło się bez większych problemów.

    Ja kiedyś kupiłem pralkę za kilkaset złotych zamiast za dwa tysiące.
    Szef centrum handlowego przy Głębockiej musiał tę transakcję zatwierdzać. ;)
    Cena z metki jest obowiązująca.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2022-06-30 23:06:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 29 czerwca 2022 o 23:19:15 UTC+2 PlaMa napisał(a):
> [...]
    > wywiesiła już ceny "na jutro" i jest na nich małą czcionką napisana data
    > obowiązywania i powinienem się wczytywać.

    Ale kiedy protestowałeś?
    Przed zapłaceniem? Po?
    Trzeba było jutro przyjść ;>

    Ostatnio tak miałem w leclercu.
    Były trzy czy nawet 4 wywieszki z ceną tych samych krówek - a że kupowałem tylko te
    krówki (w biedronku przestali sprzedawać) to łatwo było zauważyć różnicę, ponad zł
    czyli ponad 10% więcej.
    I tylko na jednej wywieszce była ta nowa cena.
    Hmm, chyba żadnych dat nie było.
    A cwaniaczą, że tylko w punkcie obsługi się to załatwia - a tam kolejka, niezły plan
    mają łobuzy.

  • 9. Data: 2022-06-30 23:12:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 czerwca 2022 o 23:04:57 UTC+2 Akarm napisał(a):

    > Ja kiedyś kupiłem pralkę za kilkaset złotych zamiast za dwa tysiące.
    > Szef centrum handlowego przy Głębockiej musiał tę transakcję zatwierdzać. ;)
    > Cena z metki jest obowiązująca.

    A ja akurat tam pojechałem kupować zmywarkę - i w sobotę była już o 200zł droższa niż
    w czwartek (jak byłem oglądać) i jeszcze w piątek, sprawdzone w komputerze.
    A że sobota to nie było managera, żeby mi taniej sprzedać - i nie kupiłem.
    Ale w sumie wyszło na dobre, za tą wyższą cenę kupiłem gdzie indziej zmywarkę lepszej
    firmy.
    Jak i tak wydajesz 1500 to 200 warto dopłacić za lepszą jakość.
    Chyba że nie masz - ale biednemu zawsze wiatr w oczy.

  • 10. Data: 2022-07-02 00:36:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 30 czerwca 2022 o 13:39:22 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > MA obowiązek sprzedać Ci po cenie z metek. Ale będziesz się z nią sądził?
    A ma metce info że cena w " w dniach..'
    I co teraz?