  • Data: 2022-07-02 11:14:12
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A była na innej metce "cena w dniu D"?
    > Z opisu wynika, że raczej pozmieniała wszystko.
    > Choć może być i sytuacja jak z "moimi" krówkami.

    Ale to powoli robi się, jak z płatnymi parkingami. Z zasady jeśli nie
    muszę, to na nie nie wjeżdżam. Bo oczywiście większość ma jakieś
    regulaminy, ale dłużej mi schodzi z ich przeczytaniem i
    przeanalizowaniem, niż znalezieniem obok darmowego i przespacerowaniem
    się ten kawałek do celu.

    Problem w tym, że jaką mam pewność, że regulamin z którym zapoznałem się
    w zeszłym tygodniu w tym nie zmienił się o jeden - krytyczny -
    przecinek. Jak to regulamin strefy miejskiej, to są to rzeczy z grubsza
    przewidywalne i ogłaszane w prasie są zmiany. Ale w centrach handlowych,
    to już wielka niewiadoma.

    --
    Robert Tomasik