  • Data: 2022-07-02 10:43:23
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 2 lipca 2022 o 00:39:24 UTC+2 Kris napisał(a):
    > A po kiego tracić czas na " punkty obsługi"?
    > Cena mi pasuje to kupuje,
    > nie pasuje szukam dalej.

    Akurat tego typu argumentację obalił już dawno temu Steinbeck
    w "Gronach gniewu" ;P
    Co prawda w moim przypadku odpada koszt benzyny,
    ale co do czasu to jednak szybciej będzie postać do punktu
    obsługi niż iść/zbiorkomować do innego sklepu.
    Tym bardziej, że to "to ja, leclerc!", w biedronku nie ma, więc ew. konkurencją jest
    dopiero oszołom jakieś 3km dalej (metroosiągalne tesco na Kabatach obecnie w
    gruzach).