  • Data: 2022-06-30 19:35:24
    Temat: Re: Cena na etykiecie a data wpisana małą czcionką
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2022 o 19:07, PlaMa pisze:

    > Nawet jeśli jest tam data obowiązywania promocyjnej ceny?

    Skąd wiadomo, że ta data, to początek promocji? Natomiast tego typu
    oszustwa dość szybko zniechęcają klientów. Ja zaprzestałem robienia
    zakupów w ŻABKACH po tym, jak kilka razy okazało się, ze cena, to
    wówczas jak coś tam zrobię, a faktyczna jest malutkimi literkami obok.
    Przepychać mi się nie chce. po prostu unikam tej sieci i tyle.

    --
    Robert Tomasik