    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Celnosc policjanta.
    Date: Sat, 9 May 2015 16:30:39 +0200
    <a...@g...com>
    <554ddd97$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A skąd wiesz co chciał? Na filmie nie widziałem, żeby kogokolwiek
    > atakował.

    Są poziomy absurdu, poniżej których używający takich argumentów się po
    prostu błaźni. Oczywiście nie możemy wykluczyć, że obserwując wysiłek
    fizyczny zawodników i ich twarde męskie zmagania nabrał nagle
    nieodpartej chęci uprawiania joggingu i w takim celu wbiegł na murawę
    usiłując oskrzydlając front chroniących sektor gości policjantów podbiec
    do ogrodzenia tamtego sektora by się po wyczerpującym biegu porozciągać,
    ale jest to po prostu tak nieprawdopodobne, że trudno na ten temat
    dyskutować. Na dwu dostępnych w sieci nagraniach widać, że to on dobiegł
    najdalej, a zatem nie tylko naruszył prawo wbiegając na murawę, ale
    jeszcze był prowodyrem ZA którym inni biegli w kierunku trybuny
    przeciwnej drużyny inni. I nawet jeśli chciał uprawiać jogging, to
    powinien krzyczeć do swoich kolegów - jako miłośnik sportu - by nie
    biegli za nim.
    ---
    ROTFL