  • Data: 2016-12-05 07:55:43
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-05 00:06, Robert Tomasik pisze:

    > Ależ ja tak nie twierdzę. Uważam, że szkoda sobie tym głowę zawracać, bo
    > nie da się tego w żaden sposób ustalić. Mają większość, tych, co głosowali.

    Najwięcej głosów to nie większość, większość dał im system rozdziału
    głosów - tak w kwestii formalnej. Bo do 50% to kilkanaście punktów
    procentowych jednak brakowało.

    Jeśli chodzi o niegłosujących, zapewne przyczyny były rózne, tak jak i
    poglądy tych co nie głosowali. Ale faktem jest, że zazwyczaj nie ma na
    kogo głosować, a nawet jak jest, to często daje się głos innej osobie, a
    nie zawsze jest to zgodne z poglądami głosującego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl