  • Data: 2012-05-18 15:43:07
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Nie, i dlatego za to placa.

    Jak kazdy, moj samochod tez nie jest na zagiel i place VAT, akcyze,
    oplate paliwowa, za parkowanie i jeszcze dodatek w postaci oplaty za
    samo paliwo.

    > Czego nie rozumiesz?

    Nie rozumiem Twojego stwierdzenia, ze skoro jezdze samochodem, to bez
    problemu zaplace 10zl za wjazd do centrum. Rownie dobrze moglbys
    napisac, ze skoro nosze brazowe buty, to pewnie mam akwarium.
    Nie rozumiem, dalczego narzedzie pracy i dochodu dla HGW&Co ma byc
    jeszcze bardziej opodatkowane. Czemu nie wprowadzic np. oplaty za
    wejscie do centrum z reklamowka, albo pasazerow autobusow patracych
    przez okna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa