    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Były policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 13 Jun 2022 19:31:55 +0200

    On Mon, 13 Jun 2022 18:54:21 +0200, Kviat wrote:

    > Jak do tego doszedłeś Sherlocku?
    >
    > Czyli z tego wynika, że gdyby mieli jakąś zgodę (no przecież mają zgodę
    > od kacapów...) i mieli podwójne obywatelstwo i mieszkali na terytorium
    > kacapów, to byłoby wszystko w porządku? Wtedy napisałbyś, że legalnie i
    > zgodnie z prawem zabijają Ukraińców, tak?

    Nie - walka w obcym wojsku jest u nas karalna.
    A nawet nie walka tylko "przyjmowanie obowiazkow".

    W rosyjskim, ukrainskim, amerykanskim, francuskim czy innym.

    A w Blackwater można :-)

    > Czyli masz wyjebane na to, że są zwykłymi bandytami biorącymi czynny
    > udział w napaści kacapów na Ukrainę - dla ciebie ważne jest to, że nie
    > mieli zgody, albo podwójnego obywatelstwa...

    Za zgodą mogą, jak maja podwójne obywatelstwo, to moze nawet muszą,
    i KK to uwzglednia.

    > Dziecko drogie, oni popełniają przestępstwo nawet gdyby mięli zgodę od
    > samego papieża i mieli obywatelstwo marsjańskie.

    Za ochrone obywateli Ługańska przez faszystami ? :-)

    > Tak, to rzeczywiście trafny argument. W samo sedno.
    > W ogóle nie widać różnicy.
    > Przecież nie ma różnicy między najemnikami broniącymi Ukrainę przed
    > kacapską agresją, a faszystowskimi najemnikami zabijającymi na zlecenie
    > agresora. Przecież Ukraina też korzysta z usług najemnych faszystów...

    A jak dobrze pojdzie i najemnicy bedą pomagac odzyskac Ługansk,
    Donieck i Krym? Albo zatakuja cele wojskowe i transportowe w Rosji?
    Albo most na Krym ? :-)

    Formalnie to caly swiat nie lubi najemnikow i nie pyta czy w obronie
    czy w ataku.

    > To mundur i to mundur, chłopaki normalnie do siebie strzelają, jak
    > zwykle, jak to na wojnie, kto by się tam przejmował, że faszyści z
    > jednej strony strzelają do faszystów z drugiej strony, więc o co ta
    > awantura? Co nie?

    No wlasnie, o co, tysiace lat tak bylo, i nikomu nie przeszkadzalo :-)

    > Czy po napaści Niemców na Polskę w 39-tym, to zanim zacznie się
    > krytykować oddziały walczące po stronie faszystów, to trzeba zwrócić
    > uwagę, że Polska - podobnie - korzystała z oddziałów aliantów?

    To inny przypadek.

    > Wytłumacz mi na czym polega to "podobieństwo", to całe "też korzysta",
    > bo nie ogarniam.

    Najemnik to najemnik :-(

    > I jak to "podobieństwo", to całe "też korzystanie" (z litości pominę:
    > korzystanie z usług faszystów) usprawiedliwia kacapską agresję?
    > Bo niby z jakiego innego powodu dopatrzyłeś się tego "podobieństwa"?
    >
    > Kacapskie trolle już dawno przekroczyły wszelkie granice przyzwoitości w
    > usprawiedliwianiu i symetryzowaniu.
    > Dno dna.
    >
    > ??? ????? fiutinowska onuco.
    > I nie wracaj