  • Data: 2003-05-05 21:11:43
    Temat: Re: Bron gazowa
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9372E062F3F3Edmicfgpolboxcom@22.7.19.11...
    > "Marek" <m...@f...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Jak dobrze liczę natłukłeś 1160 znaków (licząc spacje).
    > Zechciałbyś wskazać, które z tych znaków są odpowiedzią na zadane
    > pytanie, a moze wskazesz które chociaż trochę są na temat?
    Po co tyle liczenia i agresji...
    Z prawnego punktu widzenia odpowiedź była wcześniej. Nie jest problemem
    uzyskać zezwolenie na broń. Problemem jest umieć z niej skorzystać, a nie
    tworzyć sobie _niekiedy_ złudnego poczucia bezpieczeństwa. I o takim
    aspekcie pozwolenia na pistolet gazowy pisałem. Jaie będzie to
    bezpieczeństwo, musi odpowiedzieć sam starający się o broń. Jeżeli uważa, że
    mu pomoże- niech kupuje. Jeżeli za skuteczniejszy uzna "dezodorant" - niech
    kupi dezodorant. Problem jest szerszy niż prosta interpretacja zapisu ustawy
    o broni i amunicji.
    Pozdrawiam
    Marek