  • Data: 2005-03-29 14:12:23
    Temat: Re: Boisko osiedlowe [OT]
    Od: "..:: Meniu ::.." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
    wiadomości news:d2batb$btk$1@inews.gazeta.pl...
    > Nigdy pograć normalnie nie można było.
    > On, wielki pan, ma samochód - a gdzie te dzieci mają się bawić???
    > Zawsze komuś przeszkadzało. Przestaw samochód, albo sprzedaj.

    Gdzie maja sie bawic? Przeciez nie powiedzialem ze maja sie wyniesc, bo
    zbudowano boisko dla dzieciakow, pytam tylko czy sa jakies przepisy ktore by
    nakazywaly ogrodzic taki obiekt. Niestety przestawic samochodu juz nie mam
    gdzie, a sprzedac tez nie mam zamiaru. Jesli te Twoje teksty maja byc jakas
    porada, to lepiej sie juz nie odzywaj jesli nie zrozumiales mojego pytania.

    > Jak jest boisko, to mają prawo grać.
    > Dlaczego mają grać tam, a nie tu?
    > A może też tam komuś przeszkadza?

    I ponownie powtarzam, ze owszem maja prawo grac, mi tylko chodzi o
    ogrodzenie tego obiektu lub zabezpieczenie parkingu, bo nie moj samochod
    tylko obrywa.
    A tak sie sklada ze wspomniane wczesniej boisko szkolne nieopodal jest
    udostepnione cala dobe i mozna z niego korzystac dowoli.

    > Sorry za OT, ale denerwujące są takie posty.

    To ich nie czytaj, bo mnie tez denerwuja takie glupie odpowiedzi.

    Wiec ponawiam pytanie, dla ludzi ktorzy umieja czytac ze zrozumieniem :) Sa
    jakies przepisy ktore reguluja w jakis sposob takie obiekty jak male boisko
    osiedlowe? Tzn. czy musza byc ogrodzone, byc w okreslonej odleglosci od
    (parkingu, budynku) itp.
    Meniu